Trening w klubie fitness? – Lepiej pojedź na na stok!

Gdy zima za oknem niełatwo jest się zmotywować do ćwiczenia. Zdarza się, że odkładamy realizowany indywidualny plan treningu na siłowni, zimno zniechęca do biegu, natomiast fitness ćwiczenia w domu przez cały czas odkładamy na „później”. Naokoło słychać wymówki: to ten szybko przychodzący zmrok oraz chłód skłaniają do leniuchowania…

Nie daj się zimowemu przygnębieniu! Połącz zabawę z wysiłkiem szusując na nartach. Spędzisz wesoło czas w oddali od hałasu aut, w grupie własnych znajomych. Zapewnisz sobie mnóstwo szczęścia , a nawet nie zauważysz, że trenujesz. Jeżeli dotychczas nie jeździłeś nigdy na nartach i nie chcesz skończyć z kontuzją, to kilka dni przed wyjazdem wykonaj trening dla początkujących narciarzy. Przygotuje on odpowiednie partie mięśniowe do wysiłku i polepszy Twoją sprawność fizyczną. Teraz przed Tobą już jedynie zabawa!

polecamy
lubrykanty sklep

Jeżdżąc na pokrytych śniegiem stokach pozbędziesz się nadzwyczaj wielu kalorii. Zjazdy angażują wszystkie mięśnie, aczkolwiek to uda oraz pośladki pracują najskuteczniej. Myślę, że teraz również Panie , które czytają ten wpis zainteresowały się tą aktywnością. Przecież to właśnie one wykonują ćwiczenia na uda oraz próbują schudnąć z nóg. Co więcej, zjeżdżając nawet parę godzin na stoku dotlenisz organizm oraz polepszysz swoją koordynację ruchową. Krótkie zimowe ferie narciarskie będą dla Twojego ciała jak zastrzyk energii. Powrócisz radosny i chętny do prowadzenia nowych projektów.

Nie szukaj wymówek, konieczne wyposażenie z powodzeniem możesz pożyczyć, z kolei parę dni urlopu pracowniczego do wzięcia również na pewno się znajdzie. Nie zapominaj o treningów, kiedy za oknem pada śnieg bo wbrew pozorom można świetnie wykorzystać ten fakt.